Informacja
aktualizacja: 2020-12-02 11:17:22
Informuję, że wykonywanie zadań przez Urząd Miasta i Gminy w Stepnicy w dalszym ciągu podlega ograniczeniu bezpośrednich kontaktów z pracownikiem. W trosce o dobro klientów, jak również pracowników ich obsługujących, zaleca się załatwianie spraw w Urzędzie w formie: telefonicznej, mailowej, przez ePUAP. Wnioski i pisma w wersji tradycyjnej można wrzucać do skrzynki ustawionej przed sekretariatem urzędu.
Pracownicy Urzędu są do Państwa dyspozycji i służą pomocą używając tych form kontaktu:
KONTAKT OSOBISTY
- Sprawy wymagające kontaktu osobistego realizowane są przy odpowiednio zabezpieczonym stoliku znajdującym się na korytarzu urzędu przez przywołanie pracownika przez sekretariat urzędu. Pracownik merytorycznie związany ze sprawą udziela wyjaśnień lub w inny sposób załatwia sprawę interesanta. Przy stoliku może znajdować się 1 osoba.
- W korytarzu wejścia bocznego do urzędu w sprawach ewidencji ludności, urzędu stanu cywilnego i pomocy społecznej przez wywołanie pracownika po użyciu dzwonka umieszczonego przy drzwiach.
Wszystek formularze wniosków dostępne są na korytarzu przy wejściach do urzędu.
Interesanci załatwiający sprawy w urzędzie zobowiązani są do przestrzegania aktualnych ograniczeń, nakazów i zakazów, związanych ze stanem epidemii zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami, a więc obowiązuje nakaz noszenia maseczki, odkażania rąk za pomocą udostępnionych środków odkażających.
KONTAKT ELEKTRONICZNY:
Adres skrytki podawczej na ePUAP: /3q8u1mx0rk/Skrytka ESP
E-mail: sekretariat@stepnica.pl
KONTAKT TELEFONICZNY:
tel. 91 418 85 21
fax. 91 418 85 80
Spis telefonów do wszystkich komórek organizacyjnych Urzędu dostępny jest w Biuletynie Informacji Publicznej BIP w zakładce kontakt: http://bip.stepnica.pl/dokumenty/menu/36
Zaleca się dokonywanie płatności podatków i opłat lokalnych oraz opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi na rachunki bankowe: