Przypominamy o usłudze Mobilny Urzędnik
aktualizacja: 2023-09-14 04:59:01
Przypominamy, że w Urzędzie Miasta i Gminy Stepnica można skorzystać z usługi pod nazwą "Mobilny Urzędnik", polegającej na obsłudze Klientów poza siedzibą urzędu.
Jest ona skierowana do mieszkańców gminy, którzy z powodu niepełnosprawności, długotrwałej choroby lub wieku doświadczają problemów z poruszaniem się w stopniu uniemożliwiającym im samodzielną wizytę w Urzędzie Miasta i Gminy w Stepnicy.
Chęć skorzystania z usługi należy zgłosić się w wybrany sposób do Sekretariatu :
- telefonicznie – 91 418 85 21;
- wysyłając e-mail ze zgłoszeniem sprawy na adres: sekretariat@stepnica.pl ;
- poprzez kontakt osobisty (np. opiekun osoby, która chce skorzystać z pomocy, sąsiad, członek rodziny);
W zgłoszeniu wystarczy poinformować o potrzebie skorzystania z pomocy „Mobilnego urzędnika”, krótko wyjaśnić czego sprawa dotyczy, podać numer telefonu do kontaktu. Pracownik Urzędu Miasta i Gminy skontaktuje się z mieszkańcem, aby ustalić sposób załatwienia sprawy i dogodny dla osoby zgłaszającej termin wizyty. Urzędnik dostarczy potrzebne dokumenty do domu i pomoże w ich wypełnieniu.
A jakie sprawy można załatwić w ramach działania Mobilnego Urzędnika ? zakres oraz regulamin dostępny tutaj Mobilny urzędnik